Sedm omylů marketingu služeb

Sedm omylů marketingu služeb

Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se dostat na špičku. Hodnotí své marketingové strategie a znovu se zamýšlejí nad tím, co funguje a co ne. Článek popisuje sedm zásadních marketingových omylů v souvislosti s poskytováním služeb. Překonáním těchto mýtů mohou firmy posílit svou produkci a zvýšit návratnost investic v podobě času i peněz.

- Telefonické nabízení investic (cold calling) nefunguje.
- Webové stránky nemají žádný vliv na získávání nových klientů.
- Nejprve je potřeba získat větší uznání pro značku.
- Potřebujeme více nových příležitostí.
- Uveřejníme více inzerátů.
- Přímá poštovní reklama není vhodná pro prezentaci služeb.
- Není třeba zaměřovat marketing na současné klienty.

-kk-
Zdroj: CRM Today - informace z oblasti péče o zákazníka, CRM
Zobrazit přehled článků ze zdroje CRM Today