Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými zákazníky je vcítění se do pohledu zákazníka a také integrace všech firemních činností k plné…
SBC, dodavatel Telecomu, užívá přímý mailing (direct mail) související s…
Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…
Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit…
V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě…
O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
V Praze se uskuteční již *5. ročník mezinárodního marketingového kongresu…
Kompletní 360 pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní…
Autor článku zastává tvrdé hodnocení, že marketing ani nestačil obsadit…
Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový…
Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické…
Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na…