Článek se věnuje závěrům vize vývoje českého obchodu publikované společnostmi INCOMA Research a INCOMA Consult. Několik desítek expertů z významných firem aktivních…
Při přípravě B2B reklamní strategie je třeba zaměřit se na konkrétní…
I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný…
Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti…
Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho…
Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje…
Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…
Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…