7 smrtelných hříchů budování značky

Vytisknout

Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek. Mnohé však se značkami dosud neumějí efektivně zacházet. Článek proto shrnuje sedm nejzávažnějších chyb, kterých se firmy dopouštějí při budování značek.- Značková amnézie. K této chybě dochází, když značka zapomene na to, co představuje. Nejčastěji jde o snahu radikálně změnit identitu dlouhodobě zavedené značky.- Značkové ego. Značky někdy přeceňují vlastní důležitost nebo schopnosti. - Značková megalomanie. Některé značky…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace