Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i u e-mailových marketingových programů. Řekněme, že e-mailová kampaň podniku probíhá…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Článek v rámci předplatného Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…

E-mailový marketing: Koš, nebo cash?

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing: Koš, nebo cash?

E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Článek v rámci předplatného Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Článek v rámci předplatného Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…

Trefa do barevného

Článek v rámci předplatného Trefa do barevného

Identita a barva značky jsou neoddělitelně spjaty. Identita značky…

Vliv spamu na marketing

Vliv spamu na marketing

Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí…

Úskalí marketingu v reálném čase

Článek v rámci předplatného Úskalí marketingu v reálném čase

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Naslouchání zákazníkům je chvályhodné, ale nestačí

Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…

Personalizace může umlčet fámy

Personalizace může umlčet fámy

Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…

Výpis 44084420 z celkem 4578