Olympiáda v marketingové komunikaci Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě doléhají jejich dozvuky. Z publicity úspěšných sportovců lze přitom vysledovat způsoby, jak…
Role blogu v marketingu Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Jak úspěšně měřit e-komerci Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…
Mohou marketing a finance být kamarádi? Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Češi a direct marketing Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…
Abstraktní tvar vítězí Logo je zásadní součástí prezentace značky. Při jeho vytváření hrají…
Poté, co Spojené státy zavedly legislativní opatření proti šíření…
Pět rad pro kreativnější marketing Marketing si žádá především kreativitu. Článek nabízí pět doporučení, jak…
Zákazník znamená rozdíl Předpokládá se, že firmy mohou udržet konkurenční pozice jen díky nové a…
Jak to ti spotřebitelé uvažují? Marketingoví odborníci se stále snaží porozumět chování spotřebitelů.…