Hledáme správnou cenu

Vytisknout

Cena je důležitou součástí marketingového mixu a zároveň nástrojem produktové komunikace. Existuje proto několik metod výzkumu trhu zaměřených na cenovou citlivost. Pomáhají výrobcům odpovídat na otázky, jaká je správná cena produktu v konkurenčním prostředí a kde jsou cenové limity, jaká je jejich cenová elasticita, kde leží cenové prahy nebo jak optimalizovat ceny celého sortimentu. V polovině sedmdesátých let se objevila metoda jednoduchého testu cenové citlivosti (NSS). Prostřednictvím…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace