Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky

Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej koupí také zítra? Vybudování kvalitních vztahů se zákazníkem je velmi důležité. Pomoci v…

Výsledek průzkumu: CRM skepse

Článek v rámci předplatného Výsledek průzkumu: CRM skepse

Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…

Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Článek v rámci předplatného Čím jsou vybavena vysoce efektivní webová sídla

Hlavní rysy, které tvoří tvář webového sídla, sahají od jednoduchých…

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Jak najít vhodného dodavatele CRM

Vzhledem k tomu, že při plánování CRM projektu se mohou zdát ceny…

Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Článek v rámci předplatného Inteligentní řízení objednávek nabývá důležitosti

Managementu objednávek se mezi současnými firmami dostává stále větší…

Znovuobjevení e-komerce

Znovuobjevení e-komerce

Tradiční kamenné obchody mají v některých ohledech lehčí situaci než ty…

Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Článek v rámci předplatného Nástup SRM - inteligentní správa prostoru diskových jednotek

Během několika posledních let se úložná kapacita disků a trvalých pamětí…

Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Článek v rámci předplatného Komunikace se zákazníky - rady z první linie

Už jste se někdy ocitli v situaci, kdy byl zákazník natolik rozrušený či…

Několik tipů pro marketing

Článek v rámci předplatného Několik tipů pro marketing

Přestože chápání slova marketing bývá často poněkud zmatené a nejasné,…

Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Článek v rámci předplatného Práce v CRM střediscích vyžaduje nové dovednosti

Díky tomu, že se CRM technologie stávají sofistikovanějšími a vyžadují nové…

Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Článek v rámci předplatného Menší podniky jsou v CRM úspěšnější

Malé firmy a podniky se zdají být díky svém charakteru úspěšnější v…

E-komerce: Zákazník se musí vracet

E-komerce: Zákazník se musí vracet

Společnostem, které nabízejí ve svých webových obchodech služby šité na…

Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Článek v rámci předplatného Sbohem a šáteček aneb Jak získat zákazníka zpět

Možná i vaše firma dostává dopisy v tomto duchu, možná jste už sami podobný…

Výpis 45124524 z celkem 4579