Pondělí ráno to jistí

Vytisknout

Při rozesílání legitimních marketingových zpráv prostřednictvím e-mailu by se firmy měly soustředit na výběr vhodné doby, aby jejich zprávy byly zákazníkům skutečně doručeny. Podle aktuální studie společnosti **Return Path** platí v případě tohoto výběru pravidlo čím dříve, tím lépe. Odhalila totiž, že nejefektivnější budou kampaně firem, které rozešlou e-maily zákazníkům na začátku dne a na začátku týdne. Studie proběhla na základě vzorku více než 16 000 marketingových kampaní rozeslaných…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace