Role blogu v marketingu

Vytisknout

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě oblíbené elektronické deníčky, tzv. blogy, zprostředkovávají jednoduchou cestu k rozsáhlému publiku. Mohou pomoci k lepší komunikaci s podílníky i zaměstnanci nebo k tomu, aby zaměstnanci mohli komunikovat mezi sebou. Největší potenciál se však blogy poskytují jako marketingové nástroje. Za relativně nízkých nákladů mohou firmy díky nim začít debatu o interních záležitostech, nových produktech a veškerých svých službách. Jde…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace