Přímý prodej výrobku či služby není, jak se stále více ukazuje, zdaleka jednoduchá záležitost. Prodávající musí vědět, jak zákazníka přesvědčit. K tomu by měl být…
Sedm vět, které nikdy neříkejte zákazníkovi Na základě nepříznivé zkušenosti z nedávné návštěvy obchodu se jeden z…
Co je Public Relations? Pojem Public Relations se v moderním podnikání skloňuje všemi směry. Co to…
Kdy je třeba změnit obchodní jméno Obchodní jméno by mělo firmě sloužit jako symbol pro její výrobky či…
Kam se schoval váš reklamní e-mail? Ti, kdo se pustí do e-mailového marketingu, se musí potýkat s relativně…
Dokáže USA zastavit spam? Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii…
Webová diskusní fóra na vzestupu Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
E-lamparna.com aneb Reklamace na webu Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…