Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až 70 % toho, co současně vidí i slyší není divu, že je video tak silným komunikačním…
Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…
Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…
Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…
Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…
První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…
Je CRM skutečně orientováno na zákazníka? CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…
Budoucnost CRM leží podle některých odborníků ve vertikálních obchodních…
Návrh obchodní značky je složitým úkolem O problematice obchodních značek či ochranných známek již byl napsán…
Jak vytvořit mediální obraz firmy Společnosti, které chtějí obstát v rostoucí konkurenci, musejí věnovat…
Tiskové prohlášení aneb Pamatovali jste na vše potřebné? Článek se zabývá problematikou tiskových prohlášení a vymezuje klíčové…
Firemní zpravodaj přitahuje zákazníky Jestliže si někdo včera koupil produkt vaší firmy, znamená to, že si jej…
Výsledek průzkumu: CRM skepse Výzkum prováděný mezi 225 vedoucími IT oddělení ukázal, že méně než…