E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování dlouhodobé ziskovosti podniků. Jeho existenci ovšem ohrožuje neustálý přísun spamu, který se nedaří dostat pod kontrolu. Účastníci aktuální konference eTail2003 v americkém Bostonu o spamu závažně diskutovali. Shodli se na tom, že e-mailový marketing vede k dobře měřitelným výsledkům, návratnosti investic a zvýšení spokojenosti a loajality zákazníků, což za dané situace nemusí trvat věčně.

Společnosti by se v dnešní době měly hlavně zajímat o to, zda jejich e-maily nejsou nijak blokovány a nedostaly se na rychle vznikající černé listiny. Svým zákazníkům by formou e-mailů měly nabízet možnosti, které jim dají pocit, že nejsou obětmi spamu. E-mailový marketing je třeba vyvážit a přizpůsobit daným zákazníkům. Přinese to velmi pozitivní výsledky.

**Datum vydání:** VIII/2003
Zdroj: E-commerce Times - Magazín o e-komerci
Zobrazit přehled článků ze zdroje E-commerce Times