Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Vytisknout

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i u e-mailových marketingových programů. Řekněme, že e-mailová kampaň podniku probíhá například již šest měsíců a její účinnost pomalu upadá. Nějaká okamžitá náprava neexistuje, článek však doporučuje několik postupů, které mohou pomoci.- Zvyšujte významnost účastníků kampaně.- Využívejte získaná data.- Pohrajte si s frekvencí kampaně.- Využívejte oboustranné e-mailové komunikace, rozesílejte newslettery.- Pořádejte…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace