Druhý ročník soutěže Český direct

Možnost vzájemně porovnávat nejlepší kampaně mobilního marketingu je pro rozvoj tohoto nového média velice důležité. Proto se koná soutěž Český direct. Druhý ročník soutěže o nejlepší directmarketingovou kampaň uplynulého roku vyvrcholil na veletrhu Reklama slavnostním vyhlášením výsledků. V porovnání s loňským ročníkem soutěžilo celkově rekordních 41 kampaní ve třech kategoriích: B2B, B2C a nově také Mobilní marketing.

Tento počet je výsledkem nejen rostoucího zájmu o directmarketing a jeho nové formy, ale také účinnou podporou a aktivní spoluprací mezi pořadateli, Asociací directmarketingu a zásilkového obchodu (ADMAZ) a Asociací mobilního marketingu (AMM), partnery Česká pošta, Mediaservis, NetKit, Lion Teleservices CZ, M.I.P. Group a mediálními partnery Strategie a InStore Marketing. Nejpilnějšími účastníky tohoto ročníku se staly společnosti DIMAR s devíti, OgilvyOne se šesti a Wunderman se čtyřmi soutěžními kampaněmi. Pořadatelé soutěže chtějí, aby se Český direkt stal součástí života firem a lidí v přímém marketingu a aby přispěl k propagaci oboru na trhu.
-ba-
Zdroj: Marketingové noviny - články a zajímavosti z oblasti obchodu a marketingu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Marketingové noviny