Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Mistrem e-mailové komunikace: Jak zajistit, aby klienti více otevírali vaše e-mailové zprávy

E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich…

„Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým

Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy…

Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům

Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…

E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali

E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…

Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné…

3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem

Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem…

Chcete začít posílat newsletter? Pět kroků, díky kterým to nedopadne fiaskem

V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit jako poněkud zastaralá…

Tipy pro ty, co připravují marketingovou kampaň pro zcela nový, originální produkt

Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba jednoduše a stručně…

Co to je „obsahový marketing“ a jak jej lze nejlépe využít?

V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…

Výpis 19 z celkem 213