E-maily s obchodními nabídkami chodí nám všem do našich schránek denně. Velkou část z nich…
Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci které klienti firmy…
Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a protože nabízí možnosti…
Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné…
Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto nových internetových platforem…
V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit jako poněkud zastaralá…
Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba jednoduše a stručně…
V současné době můžeme pozorovat významné změny a posuny v marketingové praxi. V době bez internetu,…