Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Psaní předmětu e-mailu: Umění, které se vyplatí

V celé řadě případů tvoří právě předmět e-mailu rozdíl mezi tím, jestli uživatel celou zprávu…

Čtyři zásady propagace start-upu

Nový start-up musí vykazovat řadu charakteristik, aby uspěl. Mezi nimi jsou například originální…

Marketing a „pravidlo 7“: Co to je a jak funguje

„Pravidlo 7“ platí v marketingu a jeho základní premisou je, že zákazník musí vaši značku vidět nebo…

Pět nejhorších marketingových chyb začínajících firem

Otázka marketingu je pro nově založené, malé firmy zcela zásadní. Bez kvalitní a účinné propagace…

10 věcí, které se změní, až se z vás stane ostřílený digitální marketér

1. Internetu rozumí i vaše babička, ale zkombinovat vizibilitu brandu na několika reklamních…

B2B prodej: Čtyři fatální chyby e-mailu zaslaného potenciálnímu klientovi

Existují skvělé e-maily s návrhem obchodní spolupráce. A pak také existují ty, jejichž úspěšnost je…

Praktické tipy pro obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině content marketing) je skvělý způsob, jak zaujmout případné klienty.…

Trendy digitálního marketingu pro rok 2017

Kolektivní propagace a spolupráce s těmi, kdo mají vliv Když mohou, tak dobří digitální marketéři…

3 marketingové tipy pro malé firmy

Rozjíždíte start-up nebo stojíte v čele marketingu malého podniku? Pak si asi lámete hlavu, jak za…

Výpis 2836 z celkem 213