Šest základních pravidel obsahového marketingu

Content marketing (= obsahový marketing) je způsob propagace určité značky, produktu nebo řešení pomocí informačně hodnotného obsahu, který k sobě přitahuje pozornost uživatelů a potenciálních klientů primárně právě díky informacím, které v sobě obsahuje, a propagace produktu nebo značky je (alespoň pro klienty) spíše sekundárním efektem. Umět vyprodukovat kvalitní obsah s marketingovým dosahem a umět jej úspěšně předat potenciálním klientům znamená výrazně zvýšit potenciál úspěšnosti prezentace a prodeje daného řešení. Je ale potřeba dodržovat následujících šest základních pravidel obsahového marketingu.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace