Výzkumy ukazují, že klasická personalizace v obchodování nesplňuje požadavky dnešních zákazníků. Ti…
Pokud chcete oslovit zákazníky pomocí direct mailingu, je nejdůležitější zjistit, co funguje nejlépe…
Pokud si nejste jisti, zda je vaše webová stránka dostatečně uzpůsobená pro okamžitou konverzi,…
Sociální sítě představují skvělý marketingový nástroj, ale je třeba vést v patrnosti i tradiční…
Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv, které lidi denně…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních příspěvků přidat…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat zprávy? Přijde vám to jako…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte. Nicméně pokud jde o ROI,…