Nejčastější marketingové chyby začínajících podnikatelů

Vytisknout

Pokud jste začínající podnikatel a rozjíždíte nový byznys, marketing je alfa a omega vašeho úspěchu i neúspěchu. Bez správně zvolené marketingové strategie (což však nutně neznamená, že se musí jednat o nákladnou kampaň) neseženete dostatek klientů, abyste svou společnost mohli rozjet v určitém časovém horizontu. Forbes.com ve svém nedávném článku zveřejnil seznam nejčastějších chyb, kterých se začínající podnikatelé v propagaci jejich společnosti dopouští. Chyba č. 1: Nemáte pevně daný…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace