Pět důvodů, proč marketingu vévodí obsah krátkého rozsahu

Takzvaný „short-form content“, neboli obsah krátkého rozsahu, má řadu podob. Jedná se o krátká videa, krátké texty nebo jasně pochopitelné obrázky, které jsou určené pro rychlou konzumaci a pro okamžité zaujetí těch, kteří s tímto obsahem přijdou do styku. Krátký digitální obsah vévodí marketingu, a to nejen na sociálních sítích, a my si v dnešním článku povíme, proč tomu tak je.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.