Úskalí marketingu v reálném čase

Vytisknout

Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako ideální marketingové řešení. Teoreticky mohou firmy díky zákaznickým datům, příslušným analýzám a aplikacím přizpůsobit svou nabídku konkrétním zákaznickým segmentům. Ve skutečnosti však tohoto ideálu dosáhne jen málo z nich a mnozí odborníci tak vůči tomuto způsobu marketingu zůstávají skeptičtí.Marketing v reálném čase není podle odborníků špatným konceptem, může však přinášet užitek firmám jen v určitých oblastech,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace