7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než arktický vichr venku. Pravděpodobnost, že okamžitě seženete instalatéra se přitom rovná pravděpodobnosti potvrzení okamžité audience u papeže. Kdybyste však byli zákazníky americké společnosti **Benjamin Franklin Plumbing**, byla by tato pravděpodobnost mnohem vyšší. Jmenovaná instalatérská společnost totiž zavedla program s názvem „front of the line“ (začátek fronty), který loajálním zákazníkům zajišťuje prioritní servis. Nejpozději do rána druhého dne tak k takovému zákazníkovi dorazí instalatéři a on se díky tomu může stát jejich doživotním zákazníkem.

Programy podobné tomu u společnosti **Benjamin Franklin Plumbing** mohou skutečně zajistit celoživotní loajalitu zákazníků, existují však pro to i obecně platné postupy. Článek uvádí 7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků:

- Dělejte to, co slibujete, že uděláte.
- Očekávejte to nejlepší.
- Překročte hranici obvyklosti.
- Sledujte zákazníky, ne jen svůj zisk.
- Podporujte celoživotně loajální zaměstnance.
- Přimějte zákazníky, aby zůstali (viz . **Benjamin Franklin Plumbing**).
- Doživotní zákazníky si pečlivě vybírejte.
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral