Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Co (ne)dělat, když v zákaznickém servisu čelíte rozhněvanému zákazníkovi

Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho samého počátku: Když se klient…

Čtyři věci, které moderní klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu

V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší konkurencí a zařizovat se podle…

Chcete mít loajální a spokojené zákazníky? Zde je 5 věcí, které pro to můžete udělat

Na to, jak obstát v konkurenčním boji, neexistuje jednoduchý návod. Úspěšné a rozrůstající se…

Jak poznat, že váš zákaznický servis není dostatečně dobrý? Podle těchto šesti znamení

Je váš systém zákaznické péče efektivní? Jsou klienti spokojeni? Na tyto zdánlivě jednoduché otázky…

Pět tipů, jak si zajistit větší loajalitu klientů

Udržet si klienta je ve většině případů snazší, levnější a časově méně náročné, než shánět a nabírat…

Osm kroků ke zvýšení loajality zákazníků skrz klientský servis

Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…

Co klienti očekávají od kvalitního zákaznického servisu?

Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …

Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni

Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…

5 tipů, jak získat zpět důvěru zákazníků. Rozhodující je otevřenost a poučení se z chyb

Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…

Výpis 19 z celkem 444