Zákaznická péče je alfou a omegou spokojenosti klientů. Začíná už prvním oslovením a kontaktem s…
Aby byly prodejní aktivity i následný zákaznický servis společnosti efektivní, je nutné jít s …
Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je známkou hned…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V byznysu mohou některé chyby…
Jaká je nejvyšší meta zákaznického servisu? Vytvořit firemní kulturu s klientem v samotném středu,…
Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou…
Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém,…
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a poskytování služeb je stále…