Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Chytrá práce s poptávkou přinese více udržitelnosti než elektromobil. Datová analytika je pro logistiku klíčová

Svět retailu se v posledních letech velmi rychle a výrazně mění. Nároky zákazníků stále stoupají a…

Zásady jednání s rozzlobeným zákazníkem

Na rozhněvaného zákazníka narazí čas od času každý prodejce či zaměstnanec zákaznického servisu. I…

6 tipů, jak motivovat pracovníky zákaznického servisu a mít tak spokojenější klienty

Angažovanost pracovníků společnosti, kteří jsou v přímém kontaktu s klienty, je základním stavebním…

Tipy, jak získat loajální klientelu

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…

Když se zákazník rozčílí: Tři tipy, jak tuto situaci zvládnout

Naštvaný zákazník představuje pro pracovníka zákaznického servisu velkou výzvu. Když se klient…

Pět smrtelných hříchů zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje v loajalitě klienta zcela klíčovou roli a naopak v tom nejhorším případě…

Hybridní model fungování klade nové požadavky na řadové zaměstnance i jejich vedení. On-line mentoring pomáhá uspět v novém normálu

V posledním roce a půl více než polovina firem zásadně změnila svou strategii i způsob fungování.…

Tři tipy, jak docílit loajální klientely

Jaký je klíč k vybudování dlouhodobě loajální, silné a dostatečně velké klientely? Dobrý prodejní…

Dokonalý kávový servis pro fimy: L’OR Professional nabízí kompletní řešení kafeterie na klíč.

Zaměstnance, kteří si v posledních měsících oblíbili možnost práce z domova, nyní společnosti lákají…

Výpis 1927 z celkem 435