Vliv spamu na marketing

Vliv spamu na marketing

Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí jako viceprezident pro výzkum společnosti ePrivacy Group, která se mimo jiné zabývá i otázkou boje proti nevyžádané elektronické poště. V rozhovoru pro **Target Marketing** se proto zaměřil na vliv spamu na legitimní marketing. Upozorňuje přitom na to, že zlaté časy e-mailového marketingu pominuly.

Elektronická pošta je podle Stephena Cobba ve velmi obtížné situaci. Spam pronikl do infrastruktury Internetu a napadl tak důvěru lidí v to, co vidí v online i offline podobě. Legitimní marketingové subjekty by se proto měly vyvarovat jakékoli aktivity, kterou by mohli uživatelé vnímat jako spam. Zároveň by se také měly vzdělávat v oblasti antispamových opatření a usilovat o legislativní ošetření šíření nevyžádané pošty.

**Datum vydání:** VII/2003
Zdroj: bcentral - Portál společnosti Microsoft věnovaný malým podnikům
Zobrazit přehled článků ze zdroje bcentral