Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko lukrativnější prodejní aktivitou, než akvizice nové klientely. V ideálním případě by si měl…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…