Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto zásadní pro to, aby vaše zpráva vynikla nad konkurencí. Internet a elektronická komunikace…
Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady,…
Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…
Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Dnešní odborníci na marketing mají jedinečnou možnost poučit se z…