Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té druhé něco, co podnítí zvědavost klienta a rozhodně zvýší…
Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…
Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…
Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“ Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…
Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Networking: Využijte vánoční večírky a společenské akce k navazování kontaktů Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v …
Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…