Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové klienty, ale během toho vám odchází ti stávající, měli byste přehodnotit vaše priority. Pokud se…

Článek v rámci předplatného Základy copywritingu pro webové stránky: Manuál krok po kroku

V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady,…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…

Článek v rámci předplatného Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl

To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…

Článek v rámci předplatného Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě

Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…

Článek v rámci předplatného 4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct

Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…

Článek v rámci předplatného Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem?

Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…

Článek v rámci předplatného Chcete začít posílat newsletter? Pět kroků, díky kterým to nedopadne fiaskem

V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…

Článek v rámci předplatného Tři studie neúspěšných marektingových kampaní: Jaká z nich plynou ponaučení?

Dnešní odborníci na marketing mají jedinečnou možnost poučit se z…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…

Výpis 183195 z celkem 4683