Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení určitého aktuálního problému. Jak ale zajistit, že klient bere svoji situaci vážně a že si…
Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba…
Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…
Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…
Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…
Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…