Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete v oblasti B2B nebo v B2C prodeje, obchodní interakce se zámožnou klientelou má svá…
Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…
Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…