Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým…
Pět tipů, jak se stát mistrem „networkingu“ a úspěšně rozšiřovat svoji síť kontaktů Co vlastně znamená anglický výraz „networking“? V češtině pro něj není…
Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…
3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…
Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…
Tři psychologické otázky, které recruiteři rádi pokládají na pohovorech Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré…
3 věci, které musíte vzít v potaz, aby vaše marketingová kampaň na sociálních sítích neskončila fiaskem Kdo dnes není na sociálních sítích, jako by nebyl vůbec. Sílu těchto…
Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto…
Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…
Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…
Základy copywritingu pro webové stránky: Manuál krok po kroku V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady,…
Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…