Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady firem a nižší kupní síla firem i jednotlivců. Všechny tyto faktory naznačují, že v roce…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…
Jaká byla vánoční sezóna pro podnikatele s kamennými provozovnami? S jakými…
U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…