Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v budoucnu znovu pokusit jej oslovit. I z toho důvodu je dobré nikdy se s potenciálním klientem…
Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem? Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
Chcete začít posílat newsletter? Pět kroků, díky kterým to nedopadne fiaskem V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…
Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Tři studie neúspěšných marektingových kampaní: Jaká z nich plynou ponaučení? Dnešní odborníci na marketing mají jedinečnou možnost poučit se z…
Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte? „Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…
Tipy pro ty, co připravují marketingovou kampaň pro zcela nový, originální produkt Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba…
3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…
3 tipy, jak zkrátit průměrnou délku vašeho prodejního cyklu a snadněji dosahovat prodejních cílů Prodejní cyklus, to je celá cesta od bodu A do bodu Z, tj. od počátečního…