Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů příliš neliší. V každém prodeji můžeme rozpoznat tři základní…
Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem „Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…
Tři tipy obchodní zástupce malých firem, jak prodávat více Pracovat pro malé podniky, které nemají k dispozici velké finanční…
Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes,…
Jak udělat na klienta dobrý první dojem? Pomozte si tím, že se vhodně obléknete To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale…
Čtyři zvyky těch nejlepších obchodníků Co dělají ti nejlepší obchodníci jinak? Kromě určitého osobního charisma,…
Prodáváte produkty nového start-upu na zavedeném trhu? Máme pro vás několik tipů Silně konkurenční trhy, kde se o přízeň klientely přetahují řady zavedených…
Vyhněte se nejčastějším chybám, kterých se lidé dopouští na LinkedIn Síť LinkedIn je vynikajícím způsobem, jak být v obraze a vědět, co se děje…
Sebevědomí jako klíč k úspěchu v prodeji. Dá se mu naučit? Slovní spojení „nesebevědomý prodejce“ zní téměř jako vtip. Bez…