3 důvody, proč vám vaše webová stránka negeneruje dostatek nových klientů

Je to už velmi, velmi dávno, co webové stránky sloužily pouze jako jakýsi reklamní plakát firem nebo jako prostý katalog nabízených produktů. Webové stránky se proměnily v interaktivní nástroj, který slouží jak k zaujetí klienta, tak rovnou vybízí a zprostředkovává kontakt mezi firmou a potenciálním zákazníkem. Primárním účelem webových stránek není informovat klienta, ale získávat nové kontakty pro firmu. Mnohé weby mají v tomto ohledu ještě co dohánět. Když ponecháme stranou otázku návštěvnosti (a budeme tedy uvažovat, že věci jako optimalizaci pro vyhledávače máte vyřešeny), jaké jsou nejčastější problémy webů, které negenerují očekávané množství kontaktů?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.