Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci, že v prvních několika vteřinách se alespoň částečně rozhoduje, jaký bude výsledek jednání.…
Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…
Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…
Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…
Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…
Nejdůležitější vlastnosti úspěšného prodejce? Vytrvalost a odolnost vůči neúspěchu Často se setkáváme se seznamy nejdůležitějších vlastností, které musí mít…
Chcete s klientem uzavřít obchod? Musíte mít obchodní schůzku neustále pod kontrolou Existuje mnoho důvodů, proč byste vy coby obchodník měli mít hlavní…
Abyste úspěšně uzavřeli s klientem obchod, musíte získat jeho důvěru. Pět tipů, jak na to Zdá se to jednoduché. Jestliže vám klient nedůvěřuje, s největší…
Jak na skvělý zákaznický servis: Čtyři základní poučky, které v zákaznické péči musíte dodržet Zákaznický servis se neustále proměňuje, a to společně s očekáváním a…
Co klientům na obchodnících nejvíc vadí? A jak se takovému chování vyhnout? Mnoho lidí, kteří jsou vůči svému okolí otravní, si často ani své…
Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu? Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující,…
Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit? Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…
Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…