Spokojenější klienti i pracovníci: Ne tak očividné výhody, které přináší vynikající zákaznický servis Jak je známo, kvalitní zákaznický servis hraje významnou roli v tom, jak klienti vidí danou firmu jako celek a jak věrní jí také jsou. Pokud to nestačí k …
Tipy pro prodejce, kteří hledají klienty nového start-upu Vyvíjení obchodní činnosti pro začínající „start-up“ může mít v …
Když chcete prodávat, musíte útočit na city: Tipy, jak působit na klienty na emoční rovině Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to…
Jak klientovi pomoci překonat status quo pomocí otázky „Proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
5 způsobů, jak potenciálnímu B2B zákazníkovi prokázat respekt a získat si tak jeho důvěru Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Dvě vlastnosti, které obchodníkům nejčastěji brání v úspěchu Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Tři tipy pro mladé pracovníky na začátku kariéry Každý sní o dobré kariéře, velkém platu a zajímavé práci. A mnoho lidí také…
Chcete si získat důvěru potenciálního zákazníka? Osm tipů, jak na to Vybudování důvěry u zákazníka je jedním ze zásadních úkolů prodejce. Ať už…
„Word of mouth“: Jak docílit toho, aby vás vaši klienti doporučovali svým známým Co to je „word of mouth“? Jedná se vlastně o formu marketingu, v rámci…
Logika, emoce a empatie v zákaznickém servisu: Tipy, jak vylepšit klientskou péči Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby…
Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál? Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…