Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela zásadní. V B2B sféře je rozpočet na danou věc často dán dopředu a je složitější ho navyšovat, v …
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v …
Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak…
E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…