Pozitivní výrazy a fráze, které vám pomohou lépe prodávat Přemýšlíte, jak vylepšit vaši prodejní prezentaci? Pokoušíte se složitě přijít na tu nejefektivnější prodejní metodu, která by nejlépe odpovídala vašim potřebám?…
Základní tipy, jak svou firmu efektivně prezentovat na internetu Málokterá firma neexistuje na internetu. A není se čemu divit. Internet…
Každý úspěšný prodej po telefonu projde těmito šesti fázemi Prodej po telefonu si mezi prodejci coby prodejní technika vydobyl velmi…
Kdy je možné uživatelům posílat reklamní zprávy na sociálních sítích? Jaká…
Takhle radši ne: Sedm nejčastějších chyb content marketingu Na content marketing (česky obsahový marketing) spoléhají na jak start-upy,…
Čtyři tipy, díky kterým přestanete být vtíravým a otravným prodejcem Jedním z nejstarších stereotypů týkajících se prodeje je představa, že…
Žádní naštvaní klienti: Jak poskytovat zákaznický servis, se kterým budou klienti spokojeni Naštvaný klient, který křičí na recepční nebo na zástupce společnosti, je…
Na počátku roku se hovořilo o tom, že lišta cookies v prohlížeči Chrome…
Kdo, co, za kolik, kdy? Čtyři otázky, které musíte mít vyjasněné, abyste mohli dát klientovi nabídku, kterou neodmítne Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Chyby se stávají, a to jak v životě, tak v podnikání. V …
Čtyři věty, které vám během jednání s klientem pomohou plynule přejít k podpisu smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Co to je „upselling“ a jak tuto techniku využít v prodejní praxi Mnoho firem je ve zvyšování objemu svých prodejů významně závislých na…
Jste introvert? Poradíme vám, jak i přesto úspěšně navazovat kontakty na společenských akcích Společenské akce, setkání, konference nebo večírky jsou mnohdy skvělým a…