Zákaznický servis je do velké míry o pocitech. Klienti vám volají nejen aby vyřešili určitý problém, ale i aby si postěžovali, aby se uklidnili, aby někomu sdělili…
V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v …
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…
Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…
V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…
Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…
Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…