Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Obsahový marketing: Tipy, jak jej zefektivnit

Obsahový marketing (v angličtině původně „content marketing“) je způsob, kterým prezentujete vaši značku tím, že nabízíte uživatelům a klientům obsah, který není…

Článek v rámci předplatného Jak uspět na pohovoru na obchodní pozici: Podrobný návod krok po kroku

Pozvali vás na pohovor? Gratulujeme! Teď však nastal čas se důkladně…

Článek v rámci předplatného Sedm tipů, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit loajalitu vašich klientů

Kdo by nechtěl mít věrné zákazníky? Nic ale není zadarmo. Zde je sedm tipů,…

Barbora Daňková, TCC online

Co dělá z obchodníka dobrého obchodníka?

Dokážete již při náboru spolehlivě identifikovat dobré obchodníky? Jaké…

Článek v rámci předplatného Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je…

Článek v rámci předplatného 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží…

Článek v rámci předplatného Specifika lukrativní klientely: Jak úspěšně prodávat VIP zákazníkům

Jistě ve vašem oboru máte prestižní klienty, které byste rádi viděli ve…

Článek v rámci předplatného 6 tipů, jak vám může AI pomoci v zefektivnění zákaznického servisu

AI hýbe světem. I zákaznickým servisem. Umělá inteligence totiž nabízí…

Článek v rámci předplatného Jak zvýšit svou úspěšnost v prodeji? Nedávejte klientovi na výběr z příliš mnoha možností

Příliš mnoho prodejců nabízí příliš mnoho řešení. Od standardní nabídky a…

Článek v rámci předplatného Začátečnické chyby prodejců: Čemu se na začátku vaší obchodní kariéry vyhnout

Prodejci jsou dnes velmi žádanou profesí. Jejich práce je klíčová pro…

Článek v rámci předplatného Zavádíte na trh nový produkt? 4 tipy, jak překlenout počáteční ztrátové období

Po spuštění nového produktu či produktové řady nebo po vstupu start-upu na…

Článek v rámci předplatného Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce

Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk…

Článek v rámci předplatného Pět jednoduchých kroků k okamžitému zlepšení vašeho zákaznického servisu

Stali jste se nově vedoucím špatně fungujícího týmu zákaznického servisu?…

Výpis 6678 z celkem 4720