Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak mít spokojené klienty? Tři zásady kvalitního zákaznického servisu

Existuje celá řada tipů, co dělat s naštvaným zákazníkem. Ovšem pod heslem, že prevence je lepší než řešení následků, stojí určitě za to podívat se na to, jakým…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak se stát mistrem „networkingu“ a úspěšně rozšiřovat svoji síť kontaktů

Co vlastně znamená anglický výraz „networking“? V češtině pro něj není…

Článek v rámci předplatného Propadly se vám obchodní výsledky? Pak možná děláte jednu z těchto pěti chyb

Propad v obchodních výsledcích je něco, čím si čas od času projde každý…

Článek v rámci předplatného 3 tipy, jak překonat klientovu námitku, že produkt už odebírá od jiného dodavatele

Konkurence ve všech oborech je velká. A existuje vysoká šance, že službu…

Článek v rámci předplatného Sháníte B2B klienty pro nový start-up? Tři tipy, jak na to

Máte na starosti prodej pro novou firmu nebo jste dokonce sami založili…

Článek v rámci předplatného Tři psychologické otázky, které recruiteři rádi pokládají na pohovorech

Velká část recruiterů a manažerů stále při pohovorech používá staré…

Článek v rámci předplatného Hromadné e-maily: Věty a fráze, které upoutají pozornost adresáta

Co se týče e-mailové akvizice klientů, originalita a inovace jsou naprosto…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Přesvědčte klienta, že je výjimečný

Mnoho prodejců má obavy o to, jestli jejich klienti budou na produkt mít a…

Článek v rámci předplatného Přišli jste o klienta? Není vše ztraceno. Čtyři způsoby, jak jej získat zpět

Pokud věnujete veškerý váš pracovní čas tomu, abyste nacházeli nové…

Článek v rámci předplatného Základy copywritingu pro webové stránky: Manuál krok po kroku

V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady,…

Článek v rámci předplatného Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem

Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…

Článek v rámci předplatného Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy

Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…

Výpis 6678 z celkem 4575