Je to ošemetná otázka, která doprovází zákaznický servis snad od jeho samého počátku: Když se klient zlobí, začne nadávat a chovat se skoro až agresivně, co by měl…
Umělá inteligence (v angličtině „AI“) dělá vrásky mnoho pracovníkům,…
Nastoupili jste nově do prodejního týmu a chcete začít co nejdříve…
Efekt „FOMO“ (Fear of Missing Out, tedy strach z promeškání) je mocný…
Jedním z častých neduhů prodejců napříč všemi obory je, že mluví víc o…
V rámci zákaznické péče je vždy dobré být o krok napřed před vaší…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z&…
Proč se některé produkty prodávají snadno a jiné vůbec? Často je na vině…
Mnoho prodejců je vykolejeno, když klient řekne, že nabídka je příliš…
Vzhledem k tomu, že každý člověk ze své vrozené podstaty hledá…
Když jsme před pěti lety začínali s Koupelnami Syrový, měl jsem představu…
Prodej je do velké míry o pokládání těch správných otázek, které konverzaci…