Poradna Sales News

Richard Páleník

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Richard Páleník

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a neustále graduje.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale zároveň se zaměřím…

Richard Páleník

Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Richard Páleník

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších päťdesiat rokov sme…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu na seminář pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal, zda by byl tak hodný a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom…

Ing. Pavel Friedrich, MBA

Individuální nebo firemní cíle - Co přinese více? (řízený experiment)

Ing. Pavel Friedrich, MBA

Také jste si už tolikrát kladli otázku, jak motivovat své obchodní zástupce k lepším výsledkům? Studovali jste…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Problematika výkonnosti obchodních zástupců a prodejců aneb zásady úspěšného prodeje - 3. díl

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Tento článek je součástí širší studie a následné úvahy, která se zaměřuje na výkonnost obchodních týmů. V první části…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nikdy neházej flintu do žita

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem potvrdil, zavolal…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Základní přesvědčovací nástroje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak následují co do přesvědčivosti slova a jejich…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru jsme se totiž jen chvíli zdrželi u toho, co…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně událo? Dneska ráno…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním společníkem (člověkem)…

Výpis 5365 z celkem 80
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace