Poradna Sales News

Robert Němeček, Via Libertatis

icon Jak pracovat s obchodním týmem, aby vám více vydělal

Ing. Robert Němeček

Ve světě obchodu se pohybuji 15 let a přiznám se, že jsem viděl věci, které bych nečekal. Nemohu říct, že by mne…

Karel Kopůnec, MBA

Článek v rámci předplatného Co si chcete rozmyslet?

Karel Kopůnec, MBA

Jak je možné, že naprostá většina prodejců napříč všemi obory používá nefunkční prodejní techniky a metody zaměřené na…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Rozjímání o účelu obchodu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl jsem k těmto…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s klientem vybudovat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Opakování, matka moudrosti

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které napomáhají k úspěšnému…

Petr Mečíř, lektor 1. VOX a.s.

Nejlepší reklamou jsou spokojení zákazníci

Mgr. Petr Mečíř, MBA

V dnešní době je řada služeb a výrobků srovnatelná jak svou cenou, tak i kvalitou a dobou dodání. Jak tedy získat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil otázku, zda půjde sám,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nechej druhému jeho pravdu

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na obchodním jednání nesnažil…

Michal Kankrlík, Sales & Marketing Director IVITERA a.s.

Seznam s námi na Srealitách hraje Skořápky a platí to inzerent

Michal Kankrlík

Seznam je fabrika na vydělávání peněz se ziskem přes miliardu korun ročně, byť v současné době zřejmě již blízko maxima…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Co když klient už má dodavatele, konkurenční firmu?

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M. D. Na schůzku jsem…

Marek Walder, oXy Online s.r.o.

Článek v rámci předplatného Praktická doporučení pro výběr a řízení eshopu

Marek Walder

Největším kamenem úrazu při hledání dokonalého eshopu bývá samotná orientace ve světě ecommerce. Začínající internetoví…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

8 klíčových bodů prodeje

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný. Vychutnávám si…

Jiří Vaško, vedoucí týmu Mailforce ve společnosti Inveo

Pět trendů e-mailingového marketingu pro rok 2016

Jiří Vaško

Rok 2016 bude v oblasti e-mailingového marketingu ve znamení personifikace, zaměření se na mobilní zařízení a…

Výpis 1426 z celkem 78
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace