Poradna Sales News

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Řekni si o reference, aneb obchod dělá další obchod

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dneska jsem měl schůzku ve firmě D., jejíž šéf byl na semináři pro manažery. Sešli jsme se už minulý týden bezprostředně…

Mgr. Matěj Moravec, Foreign Trade Manager, ABF a.s.

Článek v rámci předplatného Jak maximálně využít potenciál účasti na veletrhu

Mgr. Matěj Moravec

Z pohledu vystavujících firem jsou veletrhy akce s jedinečnou koncentrací potenciálních zákazníků a možných obchodních…

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (3/3)

Radek Černý

V předchozích dílech článku jsme se dozvěděli, jak vhodně zacílit a jak se dostat k zákazníkovi. Třetí disciplínou, z …

 Radek Černý, konzultant, poradce a trenér v oblasti prodeje

Jak získat nového zákazníka (2/3)

Radek Černý

Z prvního dílu článku již víme, že proces získání nového zákazníka (akvizice) má tři klíčové poddisciplíny: vhodně…

Radek Černý

Jak získat nového zákazníka (1/3)

Radek Černý

Získávání nových zákazníků je problém, který aktuálně trápí takřka všechny obchodní organizace. Současná tržní situace,…

Richard Páleník

Chcete vedieť, či vás vaši zákazníci majú radi? Spýtajte sa ich

Richard Páleník

Myslíte, že je možné odmerať, do akej miery vás má váš partner rád? Myslím na číselnej škále. A porovnať to s vašimi…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Tajemství "Pana Obchodníka"

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Richard Páleník

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. Fakt, že „šepkaná“…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co říká. Aktivně dávat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody což se mi…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vše, co potřebuješ k obchodu: Schopnost vybudovat porozumění, naslouchat, být druhému užitečný

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí. Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky,…

Výpis 4052 z celkem 80
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace