Poradna Sales News

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Tajemství "Pana Obchodníka"

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Klid, vyrovnanost, touha vyslechnout a pochopit, prozíravě odpovědět, zachovávat si v každé situaci vnitřní rovnováhu…

Richard Páleník

Hlas zákazníka, hlas Boží

Richard Páleník

Hlas zákazníka (WOM – Word of Mouth) je nepochybne jednou z najcennejších obchodných informácií. Fakt, že „šepkaná“…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Dávej druhému citelně najevo, že mu rozumíš - pokud mu skutečně rozumíš

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Na schůzkách se mi vždy osvědčilo dávat zákazníkovi zřetelně a viditelně najevo, že rozumím tomu, co říká. Aktivně dávat…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Když se nedaří, nevzdávej to - nezdary netrvají věčně, vytrvej

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, můj příteli obchodníku! Po dlouhé době mám opět radost ze schůzek. Buduji porozumění a uzavírám obchody což se mi…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Vše, co potřebuješ k obchodu: Schopnost vybudovat porozumění, naslouchat, být druhému užitečný

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, všem a především pak Tobě, obchodníku! Jsem tu opět s úspěšnou akcí. Poslední dva týdny jsem se věnoval jiné práci…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Obchodem chci získat přítele, nejen zákazníka - to je ta nejkrásnější věc na byznyse

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Proč tedy byl obchod z předchozí lekce pouhou třešničkou na dortu? Protože naše setkání bylo jedním velkým spojením,…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nevyvíjej na zákazníka nátlak

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Seděl jsem v jeho kanceláři a živě jsem si představoval, jak zavádí klíčové manažerské nástroje (postupy, techniky,…

Richard Páleník

Digitálny kanál - koniec klasického retailu?

Richard Páleník

Vstup internetu do našich nákupných zvyklostí je z pohľadu posledných niekoľkých rokov masívny a neustále graduje.…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale zároveň se zaměřím…

Richard Páleník

Náš zákazník, náš pán. Konečně?

Richard Páleník

Toto heslo v našich zemepisných šírkach prestalo platiť niekedy so zánikom prvej republiky. Ďalších päťdesiat rokov sme…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu na seminář pro…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal, zda by byl tak hodný a…

Jiří Jemelka, majitel společnosti J.I.P. pro firmy s.r.o.

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Ing. Jiří Jemelka, MBA

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil vyzval, zda-li bychom…

Výpis 4052 z celkem 74
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace