Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky

Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale…

Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi

Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet pozornost u většiny věcí…

Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit

Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela zásadní. V B2B sféře je rozpočet…

Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji

Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je zastupují. Odlišit se, přijít…

Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý problém. Zákazník na…

Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u jednotlivých prodejních cyklů…

Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš produkt koupí nebo ne.…

Získejte si ihned sympatie klienta ve čtyřech krocích

Jedna z nejstarších a nejpravdivějších pouček, která stále platí i dnes, zní: Pokud si nezískáte…

Když má klient výhrady k nabídce: Jak se s nimi vypořádat v pěti krocích

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může ale nemusí vyústit v to, že…

Výpis 1018 z celkem 432