Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tipy, jak na klienta během obchodní schůzky zapůsobit dobrým dojmem

Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela…

Pokud chcete před klientem působit profesionálně, nedělejte těchto pět věcí

Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně…

„Small talk“, neboli „neformální pokec“. Jak jej používat při schůzkách s klientem

V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku schůzky s klientem neměli…

Čtyři otázky, které by měly z vaší strany zaznít při schůzce s B2B klientem

I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C prodejem a řada principů a…

Obchodníci často zalhcují klienta informacemi. Proč je důležité toto nikdy nedělat?

Stává se vám, že máte schůzku s klientem, pro kterého je váš produkt zcela ideální a který na…

Oslí můstky, díky kterým můžete při schůzce s klientem přejít k podpisu smlouvy

Jestliže obchodní schůzka probíhá, jak má, dostatečně jste zanalyzovali klientovy potřeby a zároveň…

Jak překonat strach z odmítnutí ze strany klienta

Strach z odmítnutí ze strany potenciálního zákazníka je poměrně častý problém u obchodníků. Převážně…

Několik praktických rad, jak zvýšit úspěšnost vašich obchodních schůzek

Máte dostatečné množství kontaktů na potenciální zákazníky i dostatek schůzek s nimi, ale nejste…

Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného. Možná z toho důvodu se řada…

Výpis 3745 z celkem 432