Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Ticho a mlčení: Opomíjený, ale efektivní prodejní nástroj

Jako typického prodejce si lidé většinou představí někoho upovídaného. Možná z toho důvodu se řada…

Jak se vyhnout slevové spirále a konečně prodávat váš produkt za plnou cenu

Musíte často při prodeji snižovat cenu, abyste obchod úspěšně uzavřeli? Jsou vaše plné ceny pouze…

Fatální chyby, kterých se nikdy nesmíte dopustit během obchodí schůzky

Každý obor je trochu specifický a každý klient je trochu jiný. I přesto se dají vysledovat obecně…

Jak při prodejní schůzce odvrátit pozornost od ceny produktu k jeho hodnotě

Dávat při prodeji do popředí cenu je mnohdy nevýhodné pro všechny zúčastněné. Z pohledu obchodníka…

Lámete si hlavu, proč klient odmítl vaši nabídku? Zde jsou čtyři nejčastější důvody

Schůzka s klientem probíhala dobře, klient očividně váš produkt potřeboval, ale nakonec z podpisu…

Pět věcí, které je potřeba mít při obchodní schůzce vždy na paměti

Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že klíčovou.…

Přestaňte být upovídaným prodejcem a raději klientům naslouchejte

Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se…

Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se…

Tajemství úspěchu: Naučte se lépe vypořádávat s připomínkami klientů

V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává s celou řadou námitek,…

Výpis 4654 z celkem 433