Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům

Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení, které by oslovilo celou řadu potenciálních klientů. Otázka, před kterou jsou ale tyto podniky postaveny, zní: Jak může malá firma konkurovat marketingu velkých, zavedených hráčů, kteří mají na cílenou i široce pojatou reklamu mnohonásobně větší prostředky?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.