Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time managementu. Jinými slovy, čím efektivněji se svým pracovním časem nakládáte, tím…
Jaká byla vánoční sezóna pro podnikatele s kamennými provozovnami? S jakými…
Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…
Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…
Několik tipů pro začínající prodejce, kteří mají obavy kvůli svému nízkému věku Někteří začínající prodejci mohou mít kvůli svému nízkému věku obavy, aby…
Pozitivní vyjadřování: Základ úspěšné komunikace s klientem To, jakým způsobem s klientem mluvíte a jaký komunikační styl zvolíte, má…
Chystáte se oslovit nového firemního klienta? 5 věcí, které musíte v rámci přípravy udělat B2B obchodování má svá specifika. Jedním z nich je, že předtím, než…
Potřebujete zlepšit své prodejní výsledky? Poradíme vám, jak na to Procházíte si propadem vašich prodejních čísel? Potřebujete zlepšit své…
Chcete mít pouze samé spokojené klienty? Čtyři tipy, jak na to Vztahy mezi obchodníkem a klientem jsou založeny na důvěře a efektivní…
Co musí obsahovat úspěšná prodejní prezentace Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…