Sympatie ze strany klienta vůči prodejci jsou v úspěšném dotažení obchodu do zdárného konce zcela klíčové. Zní to možná zvláštně, ale i skvělý produkt by si většina…
Každý obchodník někdy zažil situaci, kdy se mu přestalo dařit. To, jestli…
Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
Zákazníci dnes mají ve většině oborů možnost vybírat si z celé řady…
Efektivní komunikace tvoří základ jak mezilidských vztahů, tak i vztahů…
V návodech a knihách pro obchodníky se často dočteme, že bychom na začátku…
Někdy méně znamená více. Co se týče kontaktů na potenciální klienty, platí…
I když má „business-to-business“ obchodování mnoho společného s B2C…
Rádi byste zlepšili své obchodní výsledky? Procházíte ne zcela úspěšným…
Klientský servis hraje klíčovou roli ve spokojenosti a loajalitě zákazníků.…
Poslední dva roky se svět radikálně změnil a my s ním. Několik vln…
Komunikace přes e-mail má svá specifika. Jelikož se jedná o levný, rychlý a…
Mnoho obchodů nevyjde z toho důvodu, že klient nabídku jednoduše odmítne. V…