Čtyři základní typy klientů: Co vyžadují od zákaznického servisu? Jednání se zákazníky v rámci klientské péče někdy může být frustrující, protože se zdá, že každý klient je jiný, a někdy u některých z nich nefungují postupy, které…
Jak nepůsobit jako vlezlý obchodník, ale jako profesionální konzultant, kterému mohou klienti věřit? Mnozí klienti si prodejce podvědomě spojují s nekalými praktikami, jako je…
Odmítl vás klient? Pět způsobů, jak neúspěch přetavit v příležitost Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Dá se říci, že v drtivé většině oborů…
5 způsobů, jak potenciálnímu klientovi ukázat, že jej respektujete Respekt k potenciálnímu zákazníkovi by měl být samozřejmostí každého…
Proč se nesmíte během schůzky s klientem vyhýbat nepříjemným tématům Stává se vám, že jednání s potenciálním klientem probíhá podle vás dobře,…
Co to je „elevator pitch“ a proč jím musí každý úspěšný prodejce disponovat? V anglickém jazyce můžete v souvislosti s prodejními technikami často…
4 tipy, jak zajistit, aby vaše webové stránky generovaly co možná nejvíce kvalitních kontaktů na potenciální klienty Téměř každá firma a každý obchodník by uvítali větší přísun kvalitních,…
Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou…
Deset tipů, jak uzavírat více obchodů Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…
Jak okamžitě zvýšit návštěvnost vašeho blogu ve čtyřech krocích Mít na svém webu blog přináší řadu výhod. Nejenže zvyšujete návštěvnost…
Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady…
Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…