Základy copywritingu pro webové stránky: Manuál krok po kroku V tomto článku se nebudeme zaměřovat na technické poznatky a rady, jako je například optimalizace webu pro vyhledávače. Budeme se tentokrát věnovat čistě tomu,…
Tři způsoby, jak zareagovat, když klient řekne, že nemá zájem Kterému obchodníkovi se to nestalo? Oslovíte potenciálního klienta, ten si…
Dvě netradiční techniky, jak od jednání s klientem přejít k podpisu smlouvy Ukončení „námluv“ a přechod k nabídce, jejímu odsouhlasení a podpisu…
Otevírání uzavřeného případu: Čtyři tipy, jak oslovit klienta, který vás už jednou odmítl To, že vás klient jednou odmítne, ještě neznamená, že se nemůžete v…
Tři tipy, jak přesvědčit klienta k přechodu od konkurence k vaší firmě Oslovujete především klienty, kteří už službu nebo produkt, který nabízíte,…
4 věci, které nikdy nesmíte klientovi říct Vztah mezi klientem a prodejcem má svoje zákonitosti, a pokud chcete…
Co musíte dělat jinak, abyste se stali skutečně hvězdným prodejcem? Co dělají skutečně úspěšní obchodníci jinak? Co odděluje dlouhodobě úspěšné…
Chcete začít posílat newsletter? Pět kroků, díky kterým to nedopadne fiaskem V době sociálních sítí a direct marketingu se starý dobrý e-mail může jevit…
Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých…
Tři studie neúspěšných marektingových kampaní: Jaká z nich plynou ponaučení? Dnešní odborníci na marketing mají jedinečnou možnost poučit se z…
Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…
Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…
„Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte? „Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…