Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou pohodu svých pracovníků, tím lepší výsledky celé call centrum bude mít. Ať už se jedná o…
Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…
Mít na svém webu blog přináší řadu výhod. Nejenže zvyšujete návštěvnost…
Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady…
Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…
Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…
V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…
Jaká byla vánoční sezóna pro podnikatele s kamennými provozovnami? S jakými…
U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…
Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…
Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…
Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…