Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Chcete dodat zaměstnancům v call centru motivaci? Sedm rad, jak na to

Čím lépe se manažer call centra stará o komfort, motivaci a psychickou pohodu svých pracovníků, tím lepší výsledky celé call centrum bude mít. Ať už se jedná o…

Článek v rámci předplatného Deset tipů, jak uzavírat více obchodů

Chcete více prodávat? Potřebovali byste si připomenout základní prodejní…

Článek v rámci předplatného Jak okamžitě zvýšit návštěvnost vašeho blogu ve čtyřech krocích

Mít na svém webu blog přináší řadu výhod. Nejenže zvyšujete návštěvnost…

Článek v rámci předplatného Krize jako příležitost, aneb Jak prodávat i během recese

Rostoucí inflace, ceny komodit a energií na vzestupu, vyšší vstupní náklady…

Článek v rámci předplatného Vyprávění příběhů: Účinný prodejní nástroj, který se ale málo využívá

Udržet klientovu pozornost během obchodní schůzky je zcela zásadní pro…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy, jak překonat nervozitu při telefonování si s potenciálními klienty

Telefon, i přes dostupnost modernějších technologií, hraje v prodeji stále…

Článek v rámci předplatného Prodej a time management: 3 věci, které vás možná zbytečně připravují o čas

V prodeji obecně platí, že dobrý prodejce musí být zároveň skvělý i v time…

Comgate: Povánoční průzkum maloobchodu a služeb

Jaká byla vánoční sezóna pro podnikatele s kamennými provozovnami? S jakými…

Článek v rámci předplatného Ticho: Málo využívaný prodejní nástroj, který vám ulehčí jednání s klientem

U většiny prodejců platí, že se ticha tak trochu bojí. Obchodníci totiž…

Článek v rámci předplatného Čtyři rady, jak se nenechat vykolejit odmítnutím ze strany klienta

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…

Článek v rámci předplatného Jak vybudovat efektivní systém zákaznické péče

Občas není na škodu připomenout si úplné základy. A proto si dnes řekneme…

Článek v rámci předplatného Jak ve čtyřech krocích v klientovi vyvolat pocit urgence

Klienti často chodí za obchodníky s tím, že by něco rádi koupili. To však…

Článek v rámci předplatného Pět charakteristik špičkového zákaznického servisu

Zákaznický servis hraje klíčovou roli v tom, jak dotyčnou firmu vnímají…

Výpis 209221 z celkem 4675