Tipy, jak pomocí zákaznického servisu zvýšit spokojenost klientů Zákaznický servis a jeho kvalita hrají zcela zásadní roli v tom, jak spokojení nebo nespokojení klienti celkově jsou. Zde je proto několik tipů, jak právě pomocí…
E-mailové kampaně: Jak zajistit, aby si adresáti zprávy skutečně otevírali E-mail je jedinečným způsobem marketingu a prodeje, protože je zdarma a…
Tři efektivní způsoby, jak pomocí zákaznického servisu navýšit loajalitu klientů V nekompromisním konkurenčním boji panujícím na všech frontách prodeje a…
Zámožná klientela: Jak efektivně prodávat VIP klientům Jednání s movitými klienty často prodejce znervózňuje. Ať už se pohybujete…
Tři základní koeficienty v analýze úspěšnosti prodejce Být úspěšným prodejcem v sobě obnáší neustále auditovat vlastní aktivity a…
Čelíte propadu v prodeji? Tři věci, které musíte změnit Existuje celá řada příčin, díky kterým mohou přestat jít obchody vaší…
Osobní setkávání a jednání: Klíč k úspěchu v prodeji Firem je v každém oboru nespočet. A ještě více je obchodníků, kteří je…
B2B obchodování po telefonu: Jak najít motivaci k telefonování, když vám schází Pro většinu obchodních odvětví platí, že bez telefonování to nejde.…
Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak…
Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…