Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak správně uvést prodejní telefonát s klientem? Máme pro vás několik tipů

Je to typická otázka, kterou při prodeji po telefonu slyšíme v různých formách opakovaně: „Máte čas na krátký hovor?“ Většinou slyšíme negativní odpověď, protože…

Článek v rámci předplatného Tři studie neúspěšných marektingových kampaní: Jaká z nich plynou ponaučení?

Dnešní odborníci na marketing mají jedinečnou možnost poučit se z…

Článek v rámci předplatného Vyvolejte v potenciálním klientovi pocit urgence pomocí deseti chytrých otázek

Prodejce je člověk, který musí potenciálnímu zákazníkovi nabídnout řešení…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kterých se nesmíte dopustit při B2B prodeji

Business-to-Business obchodování a Business-to-Customer obchodování jsou si…

Článek v rámci předplatného „Decision-maker“: Kdo to je, proč musíte mluvit s ním a jak jej poznáte?

„Decision-maker“ je anglický termín, který bychom mohli přeložit výrazem „…

Článek v rámci předplatného Tipy pro ty, co připravují marketingovou kampaň pro zcela nový, originální produkt

Představit nový produkt na trhu může být velmi obtížné. Zákazníkům je třeba…

Článek v rámci předplatného 3 tipy pro ty, kteří musí v rámci své práce prodávat, ale prodej je jim cizí

Prodej není pro všechny. Nebo aspoň ne pro všechny, kteří neprošli žádným…

Článek v rámci předplatného Úvodních 10 vteřin jednání s klientem je klíčových. Čtyři tipy, jak je maximálně využít

Začátek jednání je často předvojem jeho průběhu a bez nadsázky se dá říci,…

Článek v rámci předplatného Devět neobvyklých, ale užitečných prodejních tipů

Moderní doba vyžaduje moderní přístupy. Dvojnásob to potom platí i u…

Článek v rámci předplatného Dotazníky spokojenosti: Účinný vhled do efektivity vašeho zákaznického servisu

Kontinuální šetření klientely týkající se její spokojenosti a zkušeností by…

Článek v rámci předplatného Čtyři základní osobnostní typy klientů. A tipy, jak k nim přistupovat

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Článek v rámci předplatného Hvězdní prodejci jsou především skvělí vyjednavači. Tři kroky k osvojení umění vyjednávání

Umění vyjednávat je jedním ze základních pilířů obchodní problematiky.…

Výpis 183195 z celkem 4674