Tři nejlepší fráze, kterými zahájit B2B obchodní jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních několika málo minutách schůzky s klientem. To, jestli od vás zákazník produkt…
Když klient řekne, že si nabídku chce rozmyslet. Co dělat dál? Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku…
Na co se klienta neptat: Otázky, které byste neměli vyslovit během prodejní schůzky Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky…
Plnění slibů: Prodejní nástroj prodejce i pracovníka zákaznické péče I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných…
Nedaří se vám v B2B obchodování? Víme, v čem dost možná děláte chybu Zdá se vám, že vaše nabídka je zajímavá a váš produkt je pro zákazníky…
Pokud chcete klientovi cokoliv prodat, nesmíte ho zahltit informacemi Jak uvádí slavná studie Microsoftu, průměrný člověk má schopnost udržet…
Co když jste prodejce vyššího věku? Má to i své výhody Jako typického prodejce si většinou představíme spíše člověka mladšího…
Jak coby start-up konkurovat v marketingu zavedeným konkurentům Mnoho začínajících podnikatelů a start-upů má k dispozici jedinečné řešení,…
Kvalitativní a kvantitativní přidaná hodnota: Jak tento koncept využít při prodeji V každém myslitelném oboru budete vždy bojovat s konkurencí. Klienti budou…
Jak si vybudovat silnou osobní značku a naučit sám sebe lépe „prodávat“ Existuje rčení, které říká, že dobrý prodejce dovede prodat naprosto…
Jaké má klient finanční možnosti? Otázky, které vám pomohou to zjistit Otázka rozpočtu je pro všechny zúčastněné v obchodním jednání zcela…
Čtyři rady, jak klientům nabízet nový, nezavedený produkt Efektivně prodávat nový, neokoukaný a bezprecedentní produkt je v mnoha…
Networking: Využijte vánoční večírky a společenské akce k navazování kontaktů Anglické slovo „networking“ nemá žádný přesný jednoslovný ekvivalent v …