Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné klienty. Jak by měl vypadat text, který propaguje váš produkt, a…
Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…
Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…
Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…
Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…
Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…
Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…
Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…
Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…
„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…
První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…
Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …
Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…