Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Pět základních tipů, jak efektivně využívat obsahový marketing

Obsahový marketing (v angličtině „content marketing“) je skvělý způsob, jak zaujmout vaše případné klienty. Jak by měl vypadat text, který propaguje váš produkt, a…

Článek v rámci předplatného Čtyři fatální chyby, kvůli kterým klienti nejčastěji odmítají nabídky prodejců

Zjistit příčinu toho, proč obchod nevyšel, je někdy až překvapivě zapeklitý…

Článek v rámci předplatného Co musíte jako prodejce udělat, aby se k vám zákazník příště znovu vrátil

Prodej současným a bývalým klientům je u mnoha společností daleko…

Článek v rámci předplatného Mají vaši klienti špatnou platební morálku? Pět tipů, co s tím

Většina obchodníků není odpovědná pouze za prodej, ale i za následné…

Článek v rámci předplatného Proč byste nikdy neměli jít s cenou příliš dolů

Nastavování cen pro potenciální zákazníky je jedno z nejzásadnějších…

Článek v rámci předplatného Šest tipů, jak prodat cokoliv komukoliv

Víte, jak se pozná skutečně dobrý prodejce? Tak, že dovede svůj styl…

Článek v rámci předplatného Humor: účinný nástroj v marketingu i prodeji

Obsah vašich marketingových a prezentačních materiálů nemusí být nudný,…

Článek v rámci předplatného Chcete se stát esem v prodeji po telefonu? Máme pro vás čtyři tipy

Efektivní prodej po telefonu je skutečné umění. Ale je to umění, kterému se…

Článek v rámci předplatného Každé úspěšné obchodní jednání musí dosáhnout těchto tří cílů

Ať už se věnujete prodeji v jakémkoliv odvětví, obecné vzorce se u…

Článek v rámci předplatného Trapné ticho: Jak se mu vyhnout během obchodního telefonátu s klientem

„Hluchým místem“ při hovoru s klientem myslíme situaci, kdy zástupce…

Článek v rámci předplatného Chcete více prodávat? Začněte během schůzek s klienty používat tyto fráze

První schůzka s klientem zpravidla rozhodne, jestli od vás zákazník váš…

Článek v rámci předplatného Snažíte se prodej vždy co nejvíc urychlit? Možná děláte chybu

Čím kratší dobu trvá prodejní cyklus od okamžiku prvního kontaktu s …

Článek v rámci předplatného Prodáváte přes telefon? Pak se vyhněte těmto třem nejhorším úvodním frázím

Úvodní věta telefonního hovoru s potenciálním klientem je ta nejdůležitější…

Výpis 144156 z celkem 4674